Stravovanie
Image1\
 

Otváracie hodiny

Facebook

Body Wraps

 Zmluvný partner

 

 


Zapamätajte si, že STRAVA je až 80 % úspechu chudnutia. Zvyšných 20 % je pohyb a CVIČENIE !
JE LEN NA VÁS, ako sa VÁM bude v odbúraní tukov a vylepšení postavy dariť.
Prvý dôležitý krok ste už spravili. Donútili ste sa prísť do Studia Paris a začať na sebe pracovať cvičením. Pretože, diétami a hladovkami bez cvičenia úspech nie je trvalý, čoskoro sa dostaví JOJO efekt.
Po zakúpení permanentky  dostanete od nás všetky potrebné informácie a pokyny pre čo najlepší výsledok. Váš úspech je aj našim úspechom, preto nám na Vašich výsledkoch veľmi záleží.
To, čo urobíte po príchode domov, kedy čo zjete je už len na VÁS. Možnosť kontrolovať Vás doma nemáme. Pokiaľ nebudete dodržovať správne stravovanie, neoklamete nás, ale len SEBA.
Majte preto PEVNÚ VÔĽU! Žiadne diéty držať nemusíte, ani neodporúčame. Práve diéty spomaľujú metabolizmus.
Vaše telo potrebuje všetky vitamíny,uhľohydráty,bielkoviny,minerály, stopové prvky...
To, čo sa potrebujete naučiť, je jesť všetko (okrem sladkostí a nezdravých tukov a kalorických jedál ), len treba vedieť, čo jeme ráno,čo večer, čo pred tréningom, čo jeme po tréningu.

*PRED TRÉNINGOM 2-8 HODÍN, ale tiež aj v ostatné dni mimo tréningov KAŽDÉ RÁNO jedzte predovšetkým UHĽOHYDRÁTY. Znamenajú energiu, ktorá je potrebná na to, aby bolo telo dostatočne silné na odbúravanie uloženého tuku počas pohybu.
Uhľohydráty sú zo zeme rastúci dodávatelia energie (všetko, čo rastie zo zeme).
Naučte sa začať deň pohárom čistej vlažnej vody (poprípade si pridajte citrón, škoricu, med). Ako prvé jedlo dňa jedzte OVOCIE. Nalačno vám naštartuje metabolizmus, prečistí črevá a dodá telu zdravé cukry, vitamíny a vlákninu. Dostatok zdravých cukrov zabráni večerným chutiam na sladké. Ráno a doobeda si  môžete dopriať aj bielkoviny a zeleninu.

  • ovocie vždy prvé nalačno! 
  • müsli nesladené, jogurt, med, ovsené vločky naturálne, sušená slivka, marhuľa 
  • celozrnné výrobky- chlieb, pečivo, cestoviny. Pohánka, sója, jačmeň proso, ovos, hnedá ryža, orechy a semiačka naturálne, 
  • strukoviny (v malom množstve) veľa zasýtia a dodajú vlákninu
  • zdravé pomazánky, avokádo, šunka, málo tučný syr, vajíčko, zelenina.. 
  • Z týchto jedál nejedzte všetko naraz, vyberte si každý deň niečo iné. 
  • Jedzte pravidelne aspoň 5x za deň menšie porcie jedál.

*PO TRÉNINGU DO 1-2 HODÍN JE NUTNÉ ZJESŤ BIELKOVINY.


BIELKOVINA je stavebný prvok bunky. Vacu Therm IR tréning zanecháva zvýšenú látkovú premenu po tréningu až 2-8 hodín. Aj keď už necvičíte, telo stále spaľuje! Počas tohto času sa energia spaľuje nie pohybom, ale stratou teploty.
K tomu, aby sme ZABRÁNILI ODBÚRAVANIU SVALOVEJ HMOTY počas nasledujúceho spaľovania,je potrebné dodať telu BIELKOVINY. Sú obsiahnuté obzvlášť v potravinách, ktoré súvisia so ŽIVOČÍŠNOU RÍŠOU. (všetko čo vie lietať, chodiť, plávať)
- chudé mäso kuracie, morčacie, teľacie, hovädzie, divina, chudé bravčové, šunka
- mlieko, mliečne výrobky, s nižším obsahom tuku, kefír,cmar, tvaroh, syry, maslo
- vajcia, olivy, olivový olej,
- všetko čo obsahuje omega 3 mastné kyseliny ryby, losos, sardinky, morské živočíchy, tuniak

 Zelenina je vždy ako príloha! Počas dňa surová, na večeru tepelne upravená dusením, varením.
OD POOBEDIA cca 14,00 hod. už NEJEDZTE OVOCIE ANI žiadne UHĽOHYDRÁTY !!!
Na úpravu jedál používajte rastlinné oleje, olivový, kokosový, ľanový ...
- 2 hodiny pred spaním nejedzte
- pite čistú vodu,nesladené čaje ( alebo slaďte trochou medu), neperlivé minerálky. Džúsom sa radšej vyhýbajte.

ÚPLNE ZAKÁZANÁ STRAVA


čokoláda, puding, údeniny, slanina, šľahačka, kukurica, pražené a solené oriešky, hranolky, zemiaky, chipsy, smažené a múčne jedlá,sladkosti, biely cukor, tučné syry, šošovica, banán (banán je dovolené jesť len ráno nalačno!), majonéza, alkohol, zvieracie tuky..

 

Blahoželáme VÁM, že ste si vybrali správny spôsob na odbúravanie tukov v Studiu Paris. Ak budete dodržiavať naše odporúčania, budete mať dostatočné rezervy energie a vaše spaľovanie sa dostane do vyšších obrátok. ŽELÁME VÁM veľa úspechov a pevnej vôle.


Chudnutie je dlhodobý proces, nevzdajte sa po prvej sérii. Zaraďte sa tak,medzi naše úspešné klientky,ktoré u nás úspešne schudli a svoje kilá a centimetre si stále udržujú.

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com