Ponuka služieb
Image1\
 

Otváracie hodiny

Facebook

Body Wraps

 Zmluvný partner

 

Magnetický elliptical a stepper 2v1 SEG - 1682 ERGO(ORBITREK)


Máme tu ďalší vynikajúci profesionálny prístroj na kardio cvičenie s nosnosťou do 150 kg - Elliptical a Strpper v jednom Orbitrek. Stroj je vybavený magnetickou brzdou so 16-timi stupňami záťaže a vďaka počítaču s mimoriadne širokým spektrom funkcií môžete absolvovať veľmi náročný a profesionálny tréning,ale aj ako rekreačné cvičenie. Spôsob,ktorým sa vykonáva aeróbna činnosť na elliptickom trenažéri je jednoduchý.Stojíte na dvoch pohyblivých platformách a v rukách väčšinou držíte dve rúčky,ktoré sa pohybujú v protismere.

Ak vám ide o precvičenie spodnej časti tela,potom sa stačí chytiť pevného madla, alebo pevných rukovätí.
Trošku iné svaly tiež zapojíte do cvičenia,ak budete pedálovať opačným smerom,teda dozadu.
Podobne ako pri iných cvičebných prístrojoch,aj tu je možné voliť si rôzne tempo a náročnosť cvičenia.
Elliptikal ponúka viacero výhod a vo svojej základnej podstate v sebe vlastne spája viacero druhov pohybov,resp.aeróbnych strojov.

Môžeme povedať,že elliptický trenažér kombinuje a spája výhody bicyklov,stepperov,bežiacich pásov a veslovacích zariadení.Pomocou elliptikalu môžete precvičovať celé telo,keďže počas pohybu sú tu zapájané svaly spodnej aj vrchnej časti tela.Aktivované sú stehenné a sedacie svaly,lýtka,stred tela,hrudník,ramená,chrbát,ruky a samozrejme aj najdôležitejší sval-srdce.Takto teda môžete popri trénovaní kardiovaskulárnych schopností precvičiť ľahkou intenzitou aj viaceré svalové skupiny tela.Výhodou orbitreku je tiež to,že cvičenie nezaťažuje kĺby a chrbticu,nedochádza pri ňom k otrasom,takže je vhodné aj pre tehotné ženy.

Cvičenie na Orbitreku má pozitívny vplyv aj na srdcovocievny systém a celkové zvyšovanie kondície.


AKO ČASTO A SPRÁVNE CVIČIŤ


Aby bolo cvičenie efektívne, musíš byť pravidelné. Väčšina trénerov odporúča cvičiť aspoň 30 až 45 minút 3x do týždňa. 30 sekúnd šlapete naplno ako najviac vládzete, následne 60 sekúnd pomaly. Takýto interval zopakujte aspoň 8 krát. Potom docvičte podľa správnej tepovej frekvencie, použiť môžete aj Stepper.

Platí aj zásada: Ak chcete schudnúť, cvičte pomaly a dlhšie, ak potrebujete nabrať svalovú hmotu, cvičte kratšie, ale intenzívnejšie pri väčšej záťaži.
Veríme,že cvičenie na tomto prístroji sa vám zapáči aj z toho dôvodu,že si pokojne počas cvičenia pozriete niečo obľúbené v televízii,ani nebudete vedieť ako a polhodinka,alebo hodinka cvičenia bude za vami.
Dôležité je ale pripomenúť, že okrem dodržania správnej tepovej frekvencie počas cvičenia, nesmiete zabudnúť na pravidelnosť cvičenia aspoň 3x (a viac) do týždňa.

Stroj má plynulý a tichý chod a je určený pre najnáročnejších cvičencov.Pol hodinu pred cvičením odporúčame vypiť L-carnitin pre ešte lepšie spaľovanie tukov a dlhšiu výdrž.


Cvičenie na Orbitrek & Stepper je veľmi vhodným sólo cvičením, ale aj vynikajúcim doplnkovým cvičením po cvičení vo Vacu Therm IR.

 Odev počas cvičenia: tričko,krátke nohavice,alebo tepláky,tenisky,uterák... 

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com